Ugrás a tartalomhoz
  • Főoldal
  • Rólunk
  • Hajókínálatunk

    Dufour 37

    Dufour 41

    • Elektromos kivitelben is elérhető

    Dufour 44

    Dufour 470

    • Elektromos kivitelben is elérhető

    Dufour 530

    Dufour 56

    Dufour 61

  • Készleten lévő modellek

    Dufour 37 Még konfigurálható!

    Dufour 41 Már Balatonkenesén!

    Dufour 470 Balatonfüreden!

  • Szolgáltatásaink
  • Kapcsolat

Dufour 37

Több mint egy vitorláshajó

A legújabb Dufour helykínálata nagyobb, mint bármelyik másik hajó a méretkategóriában.

A Dufour az elmúlt évtizedek során számos átalakuláson ment keresztül – és mégis mindig hű maradt önmagához. Az egyik állandó elem Umberto Felci, olasz tervező, akinek „tollából” a legutóbbi három generáció származik. És bár a Dufour 37-et kényelmes túrázásra optimalizálták, vannak benne sportos elemek is. A fedélzet felé keskenyedő hajótest és a vízvonal fölött elhelyezkedő peremek miatt stílusában olyan modern óceáni vitorlásokra emlékeztet, mint a Class 40 vagy az Imoca 60.

Hosszához képest azonban a Dufour meglepően széles – szélesebb, mint bármelyik közvetlen versenytársa. A jelenség az orrban a leginkább feltűnő, mely a tat felől nézve hamar teltté válik. Umberto Felci azonban ízlésesen elegánssá tette ezt a részt, vizuálisan megnyújtva a szabad oldalmagasságot.

Nicolas Bérenger, vezető termékmenedzser: „Mivel ez a hajó sokkal nagyobb életteret kínál, mint a 32-es és mint elődje, a Dufour 360, olyan típusmegjelölést választottunk, amely a legjobban tükrözi ezt.”

10,77 m

Teljes hossz

7674 kg

Nettó tömeg

18,8 LE

Motor teljesítménye

160 l

Üzemanyag tank mérete

Virtuális séta

  • A Modell van készleten

És valóban, a gyárnak sikerült olyan tágasságot teremtenie, amely ebben az osztályban korábban ismeretlen volt. A Dufour nem kevesebb, mint három felszereltségi változatot kínál az új modellhez:

  • az „Easy” változatot elsősorban a charterpiacra szánják, önváltós fockkal és csak két csörlővel a kokpitban
  • az „Ocean” verzió stiftes kocsi segítségével állítható génuával rendelkezik, és két plusz csörlővel a kokpitban, genakker használathoz előkészítve.
  • a „Performance” kivitelen fekete festésűek a szerelvények, és összesen hat – közepes és nagy méretű – csörlő van rajta. Itt a nagyvitorla schottjának behúzópontja nem a kabintetőre kerül, hanem a kokpit padlójához rögzítik, ahonnan az előre megy az árbóchoz, onnan mindkét oldalon vissza a hátsó csörlőkhöz.

 

Mindegyik változat rengeteg helyet kínál a fedélzeten. A kormányállást a lehető leghátrébb helyezték, amivel megnövelték a teret. A kokpitpadok alacsonyak, de jól méretezettek, viszont a nagy és tágas hátsó kabinok miatt szűkös bennük a tárolókapacitás (és csak jobb oldalon van). Kiegészítésként azonban a jobb oldali kormányállás alatt található egy jó köbméteres rekesz.

A viszonylag széles oldalfedélzeteknek köszönhetően az előre vezető út biztonságosan járható. Az orrfedélzeten, a felépítmény előtt nagy felület invitál napozásra, de elegendő helyet kínál egy dingi számára is. Itt a horgonykamra fedele sem zavarja meg a vizuális egységet, a szekrény az orrkabin felől érhető el.

Mélyre nyúló kormánylapjának köszönhetően a Dufour 37 megbízhatóan manőverezhető, motorozva és vitorlázás közben is közvetlenül reagál a kormánymozdulatokra, jó visszajelzéseket ad. Tíz-tizenkét csomós szélben 5,6-6,1 csomó között cirkál, genakker alatt 7,5-8,4 csomó közötti értékeket mutatnak a műszerek. 16 csomóban folyamatosan 8-9 csomó között halad ejtett menetekben, míg cirkáláskor stabilan tartja a 6,5 csomót, valamint a 45 fokos szöget a széltől.

Nem csalódik benne az sem, aki komfortja miatt választja a modellt, a 37-es a méretéből fakadó korlátokon belül igazi csoda. Bár a bejárat közelében lévő fedélzeti merevítő lokálisan csökkenti a belmagasságot, a szalonban már minden rendben. A világos fa elemek, a világosszürke kárpitok és munkafelületei, valamint a nagy fedélzeti és oldalsó ablakok rendkívül hívogatóvá teszik a belteret.

Összesen hat fekvőhely van a három kabinban, ehhez jön még kettő a szalonban. Ha lemondunk a második hátsó lakrészről, nagyobb fürdőt és tárolóhelyiséget kapunk cserébe. A fekvőhelyek alatt és a fenti szekrényekben rengeteg a tárolóhely. Az orrkabinban hatszögletű a matrac, de mellé behelyezhetők háromszög alakú párnák, amiknek köszönhetően a fejrész 2,37 méteresre szélesedik. A hátsó kabinok fekvőhelyei 2,02 x 1,50 méteres méretükkel több mint megfelelők.

Hogy megéri-e a pénzét? Ez elsősorban az egyéni igényektől és költségvetéstől függ. Léteznek a piacon ekkora hajók kevesebb pénzért, de egyik sem kínál annyi helyet, annyi fényt, olyan modern kialakítást, mint a Dufour 37, és egyik sem nyújt nagyobb vitorlás élményt.

Tovább olvasok

És valóban, a gyárnak sikerült olyan tágasságot teremtenie, amely ebben az osztályban korábban ismeretlen volt. A Dufour nem kevesebb, mint három felszereltségi változatot kínál az új modellhez:

  • az „Easy” változatot elsősorban a charterpiacra szánják, önváltós fockkal és csak két csörlővel a kokpitban
  • az „Ocean” verzió stiftes kocsi segítségével állítható génuával rendelkezik, és két plusz csörlővel a kokpitban, genakker használathoz előkészítve.
  • a „Performance” kivitelen fekete festésűek a szerelvények, és összesen hat – közepes és nagy méretű – csörlő van rajta. Itt a nagyvitorla schottjának behúzópontja nem a kabintetőre kerül, hanem a kokpit padlójához rögzítik, ahonnan az előre megy az árbóchoz, onnan mindkét oldalon vissza a hátsó csörlőkhöz.

 

Mindegyik változat rengeteg helyet kínál a fedélzeten. A kormányállást a lehető leghátrébb helyezték, amivel megnövelték a teret. A kokpitpadok alacsonyak, de jól méretezettek, viszont a nagy és tágas hátsó kabinok miatt szűkös bennük a tárolókapacitás (és csak jobb oldalon van). Kiegészítésként azonban a jobb oldali kormányállás alatt található egy jó köbméteres rekesz.

A viszonylag széles oldalfedélzeteknek köszönhetően az előre vezető út biztonságosan járható. Az orrfedélzeten, a felépítmény előtt nagy felület invitál napozásra, de elegendő helyet kínál egy dingi számára is. Itt a horgonykamra fedele sem zavarja meg a vizuális egységet, a szekrény az orrkabin felől érhető el.

Mélyre nyúló kormánylapjának köszönhetően a Dufour 37 megbízhatóan manőverezhető, motorozva és vitorlázás közben is közvetlenül reagál a kormánymozdulatokra, jó visszajelzéseket ad. Tíz-tizenkét csomós szélben 5,6-6,1 csomó között cirkál, genakker alatt 7,5-8,4 csomó közötti értékeket mutatnak a műszerek. 16 csomóban folyamatosan 8-9 csomó között halad ejtett menetekben, míg cirkáláskor stabilan tartja a 6,5 csomót, valamint a 45 fokos szöget a széltől.

Nem csalódik benne az sem, aki komfortja miatt választja a modellt, a 37-es a méretéből fakadó korlátokon belül igazi csoda. Bár a bejárat közelében lévő fedélzeti merevítő lokálisan csökkenti a belmagasságot, a szalonban már minden rendben. A világos fa elemek, a világosszürke kárpitok és munkafelületei, valamint a nagy fedélzeti és oldalsó ablakok rendkívül hívogatóvá teszik a belteret.

Összesen hat fekvőhely van a három kabinban, ehhez jön még kettő a szalonban. Ha lemondunk a második hátsó lakrészről, nagyobb fürdőt és tárolóhelyiséget kapunk cserébe. A fekvőhelyek alatt és a fenti szekrényekben rengeteg a tárolóhely. Az orrkabinban hatszögletű a matrac, de mellé behelyezhetők háromszög alakú párnák, amiknek köszönhetően a fejrész 2,37 méteresre szélesedik. A hátsó kabinok fekvőhelyei 2,02 x 1,50 méteres méretükkel több mint megfelelők.

Hogy megéri-e a pénzét? Ez elsősorban az egyéni igényektől és költségvetéstől függ. Léteznek a piacon ekkora hajók kevesebb pénzért, de egyik sem kínál annyi helyet, annyi fényt, olyan modern kialakítást, mint a Dufour 37, és egyik sem nyújt nagyobb vitorlás élményt.

Dufour 37

Külső galéria

Dufour 37

Belső galéria

Elrendezések

Fedélzet
Elrendezés 1
Elrendezés 2
Fedélzet
Elrendezés 1
Elrendezés 2

Technikai spec.

Konstrukció

Tervező:
Felci Yacht Design
Modellév:
2022
Hajóhéj:
Infusion
Fedélzet:
Vákuum injektált

Technikai specifikáció

Teljes hossz.:
10,77 m
Motor teljesítménye:
18,8 LE
Vízvonal hossz.:
9,31 m
Üzemanyag tank mérete:
160 l
Hajó test hossz.:
9,99 m
Víztartály mérete:
180 l
Max. szélesség:
3,8 m
Alap vitorlázat:
Telelattnis nagyvitorla
Nettó tömeg:
7674 kg
Teljes vitorlázat:
60 m2
Standard merülés:
1,9 m
Nagy vitorla:
33 m2
Merülés tavi tőkesúllyal:
1,6 m
Genoa:
25,9 m2
Opcionális motor:
30 LE

Érdekli a modell?

Vegye fel velünk a kapcsolatot és írja meg nekünk a választott modelljét.

Üzenetet írok

A Dufour vállalat elkötelezett amellett, hogy mindenhol jelen legyen a világon és kompromisszumok helyett választást, alternatívát jelentsen azoknak a hajósoknak, akik szeretik a technikai újításokat, hisznek a minőségben és hosszútávra terveznek.

  • Főoldal
  • Rólunk
  • Hajókínálatunk
  • Készleten lévő modellek
  • Szolgáltatásaink
  • Kapcsolat
  • Főoldal
  • Rólunk
  • Hajókínálatunk
  • Készleten lévő modellek
  • Szolgáltatásaink
  • Kapcsolat

Szolgáltatásaink

  • Hajó értékesítés
  • Finanszirozás
  • Szerviz
Dufour Logoja
Minden jog fenntartva! - 2024